ŞİRKET POLİTİKASI


ŞİRKET POLİTİKASI

MİSYONUMUZ

Global pazarın ihtiyaçları ve müşteri memnuniyetini göz önünde bulundurarak; uluslararası ve ulusal kalite standartlarına uygun yüksek kaliteli ürünler üreten, ülke ekonomisine katma değer yaratan, sektörel kapsamda akla gelen ilk marka olmak.

VİZYONUMUZ

Sektörel anlamda akla gelen ilk marka olma yolunda; rakiplerine karşı inovasyon yaratarak önüne çıkan fırsatları etkin bir şekilde değerlendiren güçlü ve güvenilir bir dünya şirketi olmak.

KALİTE POLİTİKAMIZ

Kuruluşundan bugüne kadar kaliteden ödün vermeden, global pazarda müşterileri tarafından tercih ve tavsiye sebebi olmayı amaçlayan kuruluşumuz, tüm süreçlerinde doğal kaynakların ve çevrenin korunmasını, enerjinin verimli kullanılmasını, çalışanlarımızın sağlıklı, güvenli ve ergonomik ortamlarda işini devam ettirmesini ilke olarak benimsemiş olup; müşteri odaklı, şeffaf ve objektif yaklaşımlarla uygun çözümler üretmeyi hedeflemektedir.  Müşterilerimiz, çalışanlarımız ve çözüm ortaklarımız ile sürekli ve etkin bir şekilde iletişim kurarak; Uluslararası ve ulusal kalite standartlarını kendisine rehber edinerek son teknoloji modern tesislerinde yüksek kaliteli ürünler üreterek inovasyon sağlamayı ve verimlilik ile etkinlik üzerine sürekli geliştirmeyi Yönetim Kurulu olarak taahhüt eder.

 

TEMEL DEĞERLERİMİZ
► Güvenilir olmak,
► Şeffaf olmak,
► Katılımcı olmak,
► İnovatif olmak,
► Yenilikçi olmak,
► Çözüm odaklı olmak,
► Aile bağlarına saygılı olmak,
► Adil davranmak ve dürüst olmak,
► Müşteri odaklı olmak,
► Müşteri memnuniyetini önde tutmak,
► Sürekli gelişmek,
► Çevreye karşı duyarlı olmak,
► “Önce insan” anlayışında olmak,
► Biz bilinci ve aidiyet duygusuna sahip olmak,
► Yardımseverlik,
► Milli ve manevi değerlere bağlılık,
► Yasalara bağlılık,
► Çalışanlarımıza değer vermek,
► Toplam kalite felsefesini benimsemek.

 

MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ

B Pro olarak, hizmet verdiğimiz otel konsept ve ev mobilyaları sektöründe, ürünlerimiz, faaliyetlerimiz ve müşterilerimizden gelen isteklerin ele alınması süreçlerimiz ile ilgili, müşterilerimizin 444 6 077 ücretsiz hattımız ve info@bpro.com.tr iletişim yolları ile rahatlıkla ulaştırabilecekleri öneri ve memnuniyetsizliklerin tümünün; yasal şartlar ve B Pro şirket politikası çerçevesinde, tarafsızlık, objektiflik, nihai müşterilerimiz tarafından erişilebilirlik ve gizlilik ve ISO 10002 ilkelerinden ödün vermeden müşteri memnuniyetine çevrilmesi temel amacımızdır. Bu amacımız doğrultusunda, memnuniyetsizliklerin tekrarının önlenmesi için gerekli iyileştirme çalışmalarını; planlama, uygulama, kontrol etme ve sürekli iyileştirme döngüsü içerisinde, müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla gerçekleştirmeyi taahhüt ediyoruz.

© 2019 BPro - Tüm Hakları Saklıdır. / Rta Yazılım